niedziela, 8 kwietnia 2018

Dzień dobry?

Witam wszystkich w pierwszym poście na tym blogu. Pozwólcie, że się szybciutko przedstawię.
Mam na imię Wiktoria i niedługo kończę 18 lat. Bloguję od ponad 5 lat (może ktoś mnie kojarzy z pingera, ale plz nie). Jakiś czas temu prawie całkowicie rzuciłam lalkowe hobby, jednak wreszcie to do mnie wróciło i przychodzę z nową energią i chęcią do pisania :)
Dzisiaj chciałam Was zaprosić na zdjęcia mojej najmniejszej podopiecznej - Brook. Możecie ją lepiej poznać w zakładce "Moje dzieci". A teraz zapraszam na zdjęcia!






Dziękuję za uwagę i do zobaczenia w kolejnym poście ^^

7 komentarzy:

  1. Aww. Moja kochana. Śliczna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna córeczka :D Też nazywam swoje lale dziećmi :D Lalka piękna, chociaż ja posiadam inne to lubię oglądać wszelkie dyńki, są urocze :) Bardzo podobają mi się jej oczka.
    Miłego blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze dziewczątko!

    Zapraszam do mnie😘

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja Cię z Pingera kojarzę :D. I tu też mam zamiar do Ciebie zaglądać :D.
    Nie wiem czy Ty mnie kojarzysz, ale to mniej istotne :D.
    Pozdrawiam :D.

    OdpowiedzUsuń